ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ NISMO
Τι ειναι η NISMO ;
Το ονομα τα λεει ολα
Το NISMO είναι η ενσάρκωση των απόλυτων επιδόσεων ισχύος της Nissan, εμπνευσμένη από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η αφρόκρεμα των μηχανικών και των οδηγών που δούλεψαν, οδήγησαν και κέρδισαν σε κάθε επίπεδο, πήραν επιλεγμένα μοντέλα Nissan και δημιούργησαν αυτοκίνητα NISMO που προσφέρουν μια μοναδική, συναρπαστική και αυθεντική εμπειρία. Με το όνομα να προέρχεται από το NISsan MOtorsport, δεν πρέπει να περιμένετε τίποτα λιγότερο.
Τα μοντέλα NISMO
GT-R NISMO
370Z NISMO
Τελεια επιδοση NISSAN, καθε μερα
Κατευθειαν απο τις αγωνιστικες πιστες
Όσο παθιασμένοι είμαστε για την επίδοση , τόσο αφοσιωμένοι είμαστε στην ιδέα ότι η χαρά της ιδιοκτησίας και της οδήγησης ενός οχήματος NISMO θα πρέπει να είναι διαθέσιμη σε κάθε οδηγό. Έτσι είμαστε στην ευχάριστη θέση να προσφέρουμε ένα ευρύ φάσμα οχημάτων, όπου τα πάντα, από την βελτιωμένη αεροδυναμική μέχρι τις αναρτήσεις και τα εμπνευσμένα από τους αγώνες cockpits, σας φέρνουν ένα αυτοκίνητο δρόμου που αισθάνεστε συναρπαστικά, οδηγώντας το καθημερινά.
Σχεδιασμος και λειτουργικοτητα
Αεροδυναμικη Αλχημεια
Αυτοκίνητο NISMO, σημαίνει "καθαρή" και απρόσκοπτη λειτουργία. Ο δυναμικός σχεδιασμός του δημιουργεί ένα όχημα με αστείρευτη δύναμη για να σας βοηθήσει να οδηγήσετε γρήγορα, αλλά και ασφαλέστερα στο δρόμο. Λεπτομέρειες όπως ο οπίσθιος διαχύτης, η πίσω αεροτομή και τα πλευρικά μαρσπιέ, μειώνουν την οπισθέλκουσα έτσι ώστε να κινείστε ταχύτερα. Δεν φαίνεται μόνο, αλλά είναι... τέλειο !
Πανω απο ολα η αδρεναλινη
Μηχανικη κατευθειαν απο τους αγωνες ταχυτητας
Βάλτε το πόδι σας στο γκάζι και αισθανθείτε την μηχανή που δοκιμάστηκε σε αγώνες, να κάνει κάθε ταξίδι σας αξέχαστο. Απολαύστε την γρήγορη απόκριση, την ισχυρή ροπή και τον μοναδικό ήχο της εξάτμισης στις υψηλές στροφές του κινητήρα.
"Αφουγκραστείτε" το
Συνδεδεμενο στενα με το δρομο
Το νιώθεις πάνω στο τιμόνι, στα καθίσματα, στα πεντάλ. Οι αναρτήσεις που έχουν ρυθμιστεί τέλεια, με τα σκληρότερα ελατήρια, τους αποσβεστήρες αμαξώματος και τις ενισχύσεις του πλαισίου, σας προσφέρουν απίστευτο χειρισμό και ακρίβεια με την λειτουργία τους. Το NISMO ανταποκρίνεται στις εντολές σας, σαν να διαβάζει το μυαλό σας.
Δεσμευση ΙΣΧΥΟΣ
Το σημειο επαφης μεταξυ αυτοκινητου και δρομου
Καθώς μπαίνετε στις στροφές, το τιμόνι θα "λέει" όλα όσα πρέπει να ξέρετε. Πατήστε τα φρένα και αισθανθείτε τον έλεγχο που σας επιτρέπει να ισορροπήσετε τέλεια και με ακρίβεια το πλαίσιο. Εκατοντάδες συνδυασμοί ελαστικών, φρένων και τροχών, δοκιμάζονται στο δρόμο κάθε χρόνο για να βρεθεί η σωστή αντιστοιχία για το δικό σας πλαίσιο.
Cockpit με επίκεντρο τον οδηγό
Εργονομια εμπνευσμενη απο τις πιστες
Οι "βαθιά" ενισχυμένες θέσεις για σπορ οδήγηση, σας κρατούν σε κάθε γωνία. Τα καθίσματα Alcantara® συνεπικουρούν στον χειρισμό του αυτοκινήτου. Εμπνευσμένο από την οδήγηση σε πίστες, υπάρχει ακόμη και μια κόκκινη ραφή σαν υπογραφή πάνω και στο κέντρο του τιμονιού. Σε ένα πιλοτήριο NISMO, το αυτοκίνητο και ο οδηγός γίνονται ένα.
Η κληρονομια της καινοτομιας
Ιστορία της αντοχής
Η κληρονομιά της Nissan ξεκίνησε πριν από 80 χρόνια και συνεχίζεται έως και σήμερα. Είναι μια εκπληκτική ιστορία αποφασιστικότητας και πάθους για το αυτοκίνητο.
Ο ανταγωνισμός αρχίζει, η καινοτομία επιταχύνεται
Αγώνας Tamagawa
Με το δεύτερο κιόλας χρόνο, το πάθος για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό είναι προφανές. Σε μια κυκλική διαδρομή 1.200 μέτρων κοντά στο Τόκιο, το Datsun - το αρχικό εμπορικό σήμα της Nissan, το οποίο αργότερα έγινε γνωστό επισήμως ως Nissan - εφοδιάζεται με τον νέο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα DOHC, του νικηφόρου NL7,5 για να κερδίσει εναντίον άλλων, πολύ μεγαλύτερων ξένων αυτοκινήτων, ξεκινώντας τον μύθο ενός " Φονέα Γιγάντων ". Είναι επίσης η αφετηρία της απόκτησης εμπειρίας για τους αγώνες αλλά και για τα δικά μας, καθημερινά οχήματα.
Κερδίζοντας μια πρόκληση 19 ημερών, όταν οι άλλοι δεν μπορούσαν να αντέξουν
Rally Αυστραλίας
Μέσα από δύσβατους δρόμους, πλημμύρες και ακραίες θερμοκρασίες, η Nissan προάγει τη φήμη της στην ανθεκτικότητα και την αντοχή, ολοκληρώνοντας πρώτη στην κατηγορία της το σκληρότερο rally του κόσμου, στην Αυστραλιανή Ήπειρο. Στο τιμόνι ήταν ο Yasuharu Nanba, ο οποίος αργότερα έγινε ο πρώτος πρόεδρος της NISMO. Οι μισοί από τους συμμετέχοντες δεν ολοκλήρωσαν τα 16.600 χλμ του αγώνα, που κρίθηκε τόσο δύσκολος, ώστε δεν έγινε ποτέ ξανά!
Το Skyline εμπνέει μια γενιά
Πίστα SUZUKA
Παγκόσμια πρώτη. Το Skyline GT κερδίζει την καλύτερη θέση εκκίνησης (pole position) στο προκριματικό του JAPAN Grand Prix το 1964 και στη συνέχεια προσπερνά μια Porsche 904 Carrera GTS, παίρνοντας το προβάδισμα και την πρώτη θέση στο Grand Prix της Ιαπωνίας. Ήταν μια έκπληξη για την Porsche, αλλά και για το σύνολο του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ιαπωνία.
Νέα ήπειρος - Νέα ρεκόρ
To 240Z στις ΗΠΑ
Το 1970, το 240Z ήταν ένα από τα αγαπημένα μεταξύ των ιδιωτών αγωνιζόμενων και ξεκίνησε μια παράδοση συλλογής τίτλων στο SCCA C Production. Το Z κερδίζει τα εθνικά πρωταθλήματα παραγωγής C το 1970 και το 1971. Ο θρύλος Z συνεχίζει με μια ακόμα νίκη του 350Z στον αγώνα Touring 3, στο Εθνικό Πρωτάθλημα SCCA του 2016, σηματοδοτώντας τον 100ο τίτλο SCCA Runoff της Nissan - ο πρώτος ενός κατασκευαστή στην ιστορία της SCCA που κατάφερε να επιτύχει ένα τέτοιο απίστευτο επιτευγμα.
Η Επιστροφή του βασιλιά
GT-R αναβίωση
Αφού έφερε το GT-R πίσω το 1989, επιστρέφει στο μηχανοκίνητο αθλητισμό με μεγάλες αξιώσεις, προσπερνώντας όλους τους συναγωνιζόμενους το 1990. Γίνεται, έτσι ,ένα από τα κυρίαρχα αγωνιστικά στο All-Japan Touring Car Championships, με τον πρωτοφανή αριθμό των 29-αγώνων που κέρδισε το 1993. Γίνεται παγκόσμιο φαινόμενο, κερδίζοντας το 24ώρο Francorchamps Spa το 1991. Στην Αυστραλία, το GT-R κερδίζει τον τίτλο για το 1991 και το 1992, όπως και το ψευδώνυμο "Godzilla".
Νέες Προκλήσεις
Επιτυχία στο Group C
Συμμετέχοντας στο Group C της Ιαπωνίας από το 1984, το αυτοκίνητο της ομάδας C της Nissan κάνει ένα εντυπωσιακό ρεκόρ, που περιλαμβάνει τρεις νίκες το 1990-1992. Αφού η ομάδα δημιούργησε το δικό της σασί το 1991, οι οδηγοί Masahiro Hasemi, Kazuyoshi Hoshino και Toshio Suzuki τερματίζουν με μια ακόμα νίκη στο διάσημο 24 Hours Daytona το 1992, με το R91CP.
Η τελειοποίηση στο Podium των νικητών
24 Hours of Le Mans
Με το αγώνισμα του Le Mans που ξεκίνησε το 1986, το Nissan R390 GT1 του 1998, ένα ακόμα NISMO, λαμβάνει μέρος στον πιο θρυλικό αγώνα αντοχής στον κόσμο. Με την 3η θέση στην κατηγορία GT1, γίνεται η πρώτη φορά που μία ιαπωνική ομάδα βρίσκεται στο βάθρο του Le Mans. Εκτός από αυτό, 4 από τα 10 που τερμάτισαν στην κατηγορία GT1 ήταν οχήματα Nissan.
Το Fairlady Z GT500 παίρνει τη νίκη την χρόνια που κάνει ντεμπούτο
2004 Ιαπωνικό Πρωτάθλημα GT
Ο διάδοχος του Skyline GT-R R34, το Fairlady Z απέδειξε γρήγορα τις ικανότητές του, κερδίζοντας από τον πρώτο του αγώνα. Ο Satoshi Motoyama και ο Richard Lyons το οδήγησαν στη νίκη, εξασφαλίζοντας τον τίτλο της καλύτερης ομάδας για τη σεζόν, ενώ οι Motoyama και Lyons, κατέκτησαν τον τίτλο των καλύτερων οδηγών.
μηχανοκίνητος αθλητισμός
Αγωνιστικά πρώτοι
παγκοσμιος μηχανοκινητος αθλητισμος
Δείτε που αγωνιζόμαστε, τα αυτοκίνητά μας και για τι λένε οι άνθρωποί μας.
ολα τα νεα της NISMO
Γνωρίστε τα τελευταία νέα για της Nissan Motorsport.
NISMO TV
Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα της NISMO, από το πεδίο των δοκιμών, όπως και από τους αγώνες.
Κοινότητα NISMO
Τα παντα για το NISMO
Ένα μέρος για να μοιραστείτε, να απολαύσετε και να ζήσετε. Καλώς ήρθατε στο σπίτι των πιο παθιασμένων ανθρώπων του πλανήτη.
NISMO Ακαδημία οδήγησης
Επιταχύνετε την επίδοσή σας
Ο τέλειος τρόπος για να μάθετε τα όρια σας, όπως και του δικού σας NISMO, αλλά και να βελτιώσετε τις οδηγικές σας ικανότητες, σε ένα ασφαλές και ελεγχόμενο περιβάλλον.
NISMO GT Academy
Καλώς ήρθατε στον εικονικό κόσμο του Gran Turismo στο PlayStation®, στην εκπληκτική εμπειρία της εικονικής πραγματικότητας σε ένα από τα πιο μοναδικά προγράμματα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.