Πώς μπορώ να αποκτήσω-επανακτήσω το βιβλίο οδηγιών χρήσης του Nissan μου;
Το βιβλίο οδηγιών χρήσης του αυτοκινήτου σας περιέχει πολύτιμες πληροφορίες και εξειδικευμένες λεπτομέρειες για την καθημερινή χρήση και φροντίδα του αυτοκινήτου σας. Εάν έχετε χάσει ή δε βρίσκετε το συγκεκριμένο βιβλίο, επικοινωνήστε με τον Επίσημο Έμπορο της περιοχής σας για να σας εξυπηρετήσει. Διαφορετικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Γενικής Αντιπροσωπείας, στο τηλ 210 3489 438, από 08:00 16:00 καθημερινά, από Δευτέρα έως και Παρασκευή.
Πόσο τακτικά πρέπει να αλλάζω λάδια στο Nissan μου;
Στο βιβλίο εγγύησης και συντήρησης, περιγράφονται αναλυτικά οι τύποι των εργασιών συντήρησης που πρέπει να γίνονται περιοδικά, το χρονικό διάστημα μεταξύ αυτών, καθώς και κάτω από ποιες συνθήκες αυτές διαφοροποιούνται.
Πώς μπορώ να επανακτήσω τον κωδικό των κλειδιών του αυτοκινήτου μου;
Θα πρέπει να αποταθείτε στο τμήμα ανταλλακτικών του Επισήμου Εμπόρου της περιοχής σας και να ζητήσετε να κατασκευαστεί ένα νέο κλειδί, με τον ίδιο κωδικό.
Τι πρέπει να κάνω για να επισκευάσω το Nissan μου, μετά από ατύχημα;
Καλό θα ήταν, για τις επισκευές του αυτοκινήτου σας να επισκέπτεστε συνεργεία-φανοποιεία της Nissan, τα οποία διαθέτουν άρτιο εξοπλισμό και εξειδικευμένο προσωπικό κατάλληλο να φροντίσει το αυτοκίνητό σας, έτσι ώστε να παραμένει πάντα σε καλή κατάσταση.
Πώς μπορώ, αντικειμενικά, να διατηρήσω οικονομικά επίπεδα κατανάλωσης;
Καλό θα ήταν, για τις επισκευές του αυτοκινήτου σας να επισκέπτεστε συνεργεία-φανοποιεία της Nissan, τα οποία διαθέτουν άρτιο εξοπλισμό και εξειδικευμένο προσωπικό κατάλληλο να φροντίσει το αυτοκίνητό σας, έτσι ώστε να παραμένει πάντα σε καλή κατάσταση.
Σε υψηλές ταχύτητες, οδηγείτε με τα παράθυρα κλειστά. Ακόμα και με τη χρήση του Α/C, η εξοικονόμηση καυσίμου είναι σημαντική
Ελέγχετε τον αέρα των ελαστικών σας, σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή
Έλεγχος και αντικατάσταση του φίλτρου αέρος, σε περιοχές με υψηλά επίπεδα σκόνης
Έλεγχος ή αντικατάσταση των αναφλεκτήρων (μπουζί) στα προτεινόμενα διαστήματα συντήρησης
Τι πρέπει να κάνω, όταν νομίζω ότι το Nissan μου χρειάζεται service;
Το προτιμότερο είναι να καλείτε στο τηλέφωνο το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της περιοχής σας, έστω και αν δεν είστε σίγουρος ότι το αυτοκίνητό σας χρειάζεται service. Ένα απλό τηλεφώνημα, πιθανόν να σας προστατεύσει από μεγαλύτερα έξοδα και δύσκολες καταστάσεις..
Ένα απλό τηλεφώνημα, πιθανόν να σας προστατεύσει από μεγαλύτερα έξοδα και δύσκολες καταστάσεις.
Έχετε κάποια ερώτηση σχετική με τις υπηρεσίες μετά την πώληση της Nissan? Έχουμε εδώ παραθέσει τις πιο συχνές ερωτήσεις. Ελέγξτε εδώ για την απάντηση. Εάν έχετε κάποια συγκεκριμένη ερώτηση που δεν βρίσκεται εδώ, επιλέξτε την «ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ» από το site μας για να έρθετε σε επαφή μαζί μας. Εάν έχετε κάποια συγκεκριμένη ερώτηση που δεν βρίσκεται εδώ, μπορείτε να έρθετε σε επαφή μαζί μας.
Πατήστε εδώ για να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ & ΕΠΙΣΚΕΥΗ
Υπάρχουν πολλοί τρόποι που η Nissan μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε το αυτοκίνητό σας σε άριστη κατάσταση ή να επαναφέρετε το αυτοκίνητό σας σε άριστη κατάσταση εάν χρειάζεται! Πατήστε σε μία από τις πιο κάτω ερωτήσεις για να πάρετε την απάντηση.
Γιατί να προτιμήσω ένα Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο Nissan για την συντήρησή μου αντί για ένα ανεξάρτητο συνεργείο;
Καταρχήν, όλοι οι τεχνικοί μας είναι εκπαιδευμένοι από τη Nissan ώστε να γνωρίζουν το αυτοκίνητό σας από άκρη σε άκρη. Έχουν πρόσβαση σε μία κλίμακα εργαλείων που έχουν κατασκευαστεί ειδικά για την χρήση σε αυτοκίνητα Nissan. Όλα τα ανταλλακτικά είναι Γνήσια Ανταλλακτικά Nissan θα αποδώσουν με τα ίδια στάνταρ που έχουν τα ανταλλακτικά που τοποθετήθηκαν στο αυτοκίνητό σας από το εργοστάσιο και έχουν 12 μήνες εγγύηση. Εάν απαιτείται, μπορούμε να σας προσφέρουμε μία δοκιμαστική διαδρομή με έναν μηχανικό. Επίσης μπορούμε να σας διασφαλίσουμε ότι οι τιμές μας είναι πολύ ανταγωνιστικές.
Δεν έχω πάει ποτέ πριν σε Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο Nissan αλλά χρειάζομαι επισκευή. Μπορείτε να βοηθήσετε;
Φυσικά! Εάν χρειάζεστε κάποια επισκευή θα κάνουμε τα πάντα για να επαναφέρουμε το αυτοκίνητό σας στον δρόμο το συντομότερο δυνατό. Για να βρείτε το πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο και να κλείσετε ραντεβού πατήστε εδώ
ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΙΔΗ
Υπάρχουν όλων των ειδών τα αξεσουάρ για να βελτιώσετε το Nissan σας. Έχουν κατασκευαστεί στα μέτρα του συγκεκριμένου μοντέλου και εγγύηση για 3 χρόνια εάν τοποθετηθούν πριν παραλάβετε το αυτοκίνητό σας. Πατήστε σε μία από τις πιο κάτω ερωτήσεις για να πάρετε την απάντηση.
Τι Αξεσουάρ υπάρχουν διαθέσιμα για το Nissan μου;
Έχουμε διαθέσιμα όλων των ειδών τα Αξεσουάρ για αυτοκίνητα Nissan, από ζάντες αλουμινίου έως πατάκια και από αισθητήρες παρκαρίσματος έως εσωτερικές ταπετσαρίες. Τα διαθέσιμα Αξεσουάρ ποικίλουν ανάλογα με το συγκεκριμένο μοντέλο Nissan που έχετε. Μπορείτε να κάνετε αναζήτηση ανά τύπο μοντέλου, τύπο αξεσουάρ και τιμή. Εάν θέλετε περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με κάποιο Μέλος του Δικτύου Nissan.
Πατήστε εδώ για να βρείτε κάποιο Μέλος του Δικτύου Nissan.
Διαφορετικά μπορείτε να παραγγείλετε γνήσια αξεσουάρ Nissan από την άνεση του σπιτιού σας.
Ποιο είναι το πλεονέκτημα αγοράς Αξεσουάρ κατασκευασμένων από τη Nissan;
Καταρχήν τα έχουμε κατασκευάσει ειδικά για το αυτοκίνητό σας. Θα τοποθετηθούν από εκπαιδευμένους τεχνικούς της Nissan. Όλα τα Αξεσουάρ έχουν εγγύηση για έως τρία χρόνια, εάν τα έχετε τοποθετήσει πριν παραλάβετε το καινούργιο σας Nissan. Για να δείτε όλα τα Αξεσουάρ πατήστε εδώ.
Μπορείτε να κάνετε αναζήτηση ανά τύπο μοντέλου, τύπο αξεσουάρ και τιμή. Εάν θέλετε περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με κάποιο Μέλος του Δικτύου Nissan. Πατήστε εδώ για να βρείτε κάποιο Μέλος του Δικτύου Nissan.
ΕΓΓΥΗΣΗ
Όταν αγοράζετε ένα αυτοκίνητο Nissan, το κάνετε με την διαβεβαίωση ότι έχετε προστασία στην σπάνια περίπτωση που κάτι δεν λειτουργήσει σωστά με το αυτοκίνητό σας. Πατήστε σε μία από τις πιο κάτω ερωτήσεις για να πάρετε την απάντηση.
Τι καλύπτεται από την αρχική Εγγύηση της Nissan;
Εγγυόμαστε ότι τα πάντα είναι ελεύθερα από κάθε ελάττωμα και ελέγχουμε εξονυχιστικά τα αυτοκίνητά μας πριν βγουν από το εργοστάσιο. Στην απίθανη περίπτωση που κάτι πάει στραβά με το αυτοκίνητό σας, θα το επισκευάσουμε και θα αντικαταστήσουμε τα ανταλλακτικά χωρίς χρονοτριβή και με κανένα απολύτως κόστος για εσάς. Για να δείτε περισσότερα πατήστε εδώ
Πως μπορώ να προστατέψω το Nissan μου μετά την λήξη της αρχικής Εγγύησης;
Αυτό είναι εύκολο η Επέκταση Εγγύησης Nissan μπορεί να προστατέψει το Nissan σας μετά την λήξη της Εγγύησης Καινούργιου Αυτοκινήτου. Για να δείτε περισσότερα πατήστε εδώ
Τι είναι η Επέκταση Εγγύησης Nissan;
Η Επέκταση Εγγύησης Nissan σας παρέχει κάλυψη παρόμοια με την Εγγύηση Καινούργιου Αυτοκινήτου και αφορά αυτοκίνητα με ηλικία από 0-3 έτη. Υπάρχουν τέσσερις διαφορετικές επιλογές για να διαλέξετε ανάλογα με τις ανάγκες σας. Εάν το Nissan σας είναι λιγότερο από τριών ετών και έχει διανύσει λιγότερα από 100.000 χιλιόμετρα μπορείτε να αγοράσετε την Επέκταση Εγγύησης Nissan από Μέλος του Δικτύου Nissan.
Με τη NISSAN Assistance, εάν έχετε κάποιο πρόβλημα ενώ οδηγείτε (ακινητοποίηση από βλάβη ή ατύχημα), μπορούμε να σας βοηθήσουμε να το ξεπεράσετε σε όλη την Ευρώπη, 24 ώρες την Ημέρα, 7 ημέρες την Εβδομάδα. Πατήστε σε μία από τις πιο κάτω ερωτήσεις για να πάρετε την απάντηση.
Τι είναι η NISSAN Assistance;
Εάν αντιμετωπίσετε πρόβλημα ενώ οδηγείτε, τότε θα σας βοηθήσουμε να μπείτε και πάλι σε κίνηση. Η NISSAN Assistance είναι υπηρεσία 24ωρης οδικής βοήθειας. Θα βεβαιωθούμε ότι είστε σώος και ασφαλής σε όλη την Ευρώπη, καλύπτοντας την διαμονή και τον επαναπατρισμό εάν απαιτείται. Για να δείτε περισσότερα πατήστε εδώ
Σε ποιες χώρες με καλύπτει η NISSAN Assistance;
Καλύπτεστε 24 ώρες την Ημέρα, 7 ημέρες την Εβδομάδα στις εξής χώρες:
Ναι. Μπορούμε να φιλοξενήσουμε εσάς και την οικογένειά σας για έως τρεις διανυκτερεύσεις εάν απαιτείται. Μπορούμε επίσης να καλύψουμε το κόστος του ταξί για έως 100€. Επιπλέον θα καλύψουμε τα εισιτήρια τρένου και πλοίου (1η θέση) και εάν είστε σε απόσταση μεγαλύτερη των 8 ωρών με τρένο από την κατοικία σας θα καλύψουμε τα απαραίτητα αεροπορικά εισιτήρια (οικονομική θέση). Φυσικά μπορεί το αυτοκίνητό σας πάντα να μεταφερθεί στο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο που εξυπηρετήστε ή το πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο για αποστάσεις έως 100 χιλιόμετρα από το σημείο ακινητοποίησης. Για να δείτε περισσότερα πατήστε εδώ
Με ποιόν επικοινωνώ σε περίπτωση ακινητοποίησης;
Επικοινωνείτε με τη NISSAN Assistance στο τηλέφωνο 210.3428600 (από το εξωτερικό στο 0030.210.3428600).
Δεν βρίσκετε την ερώτησή σας εδώ; Επιλέξτε την «ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ» από το site μας για να έρθετε σε επαφή μαζί μας. Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό.
Πως μπορώ να μάθω αν το δικό μου Nissan έχει ελεύθερη πρόσβαση στον Πράσινο Δακτύλιο;
Στο http://daktylios.ypeka.gr/ μπορείτε να δείτε τις απαραίτητες πληροφορίες αλλά και να εκτυπώσετε (εφόσον το αυτοκίνητό σας πληρεί τις σχετικές προϋποθέσεις) το ειδικό σήμα ελεύθερης κιυκλοφορίας στον Πράσινο Δακτύλιο.