Hybrid
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Hybrid
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Hybrid
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Hybrid
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
145PS
ΙΣΧΥΣ
145PS
ΙΣΧΥΣ
145PS
ΙΣΧΥΣ
145PS
145PS
145PS
Μέχρι και το
80%
Μέχρι και το
80%
Μέχρι και το
80%
Μέχρι και
24%
Μέχρι και
24%
Μέχρι και
24%
DIG-T
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ
DIG-T
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ
DIG-T
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ
114PS
ΙΣΧΥΣ
114PS
ΙΣΧΥΣ
114PS
ΙΣΧΥΣ
200NM
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ
200NM
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ
200NM
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ
1 Τα στοιχεία WLTP που εμφανίζονται είναι για λόγους συγκρισιμότητας. συγκρίνετε μόνο τα στοιχεία με οχήματα που δοκιμάστηκαν με τις ίδιες τεχνικές διαδικασίες. Τα πραγματικά αποτελέσματα οδήγησης στον πραγματικό κόσμο ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με παράγοντες όπως οι καιρικές συνθήκες, το στυλ οδήγησης, το φορτίο του οχήματος ή τυχόν αξεσουάρ που έχουν τοποθετηθεί μετά την εγγραφή.
2 Αριθμός 80% για οδήγηση με ηλεκτρική λειτουργία που αναφέρεται βάσει δεδομένων εσωτερικών δοκιμών σε συνθήκες οδήγησης στην πόλη. Το ποσοστό WLTP είναι 67% (εκκρεμεί η τελική έγκριση το 2022) για οδήγηση με ηλεκτρική λειτουργία με βάση τις τυπικές συνθήκες δοκιμών WLTP. Τα στοιχεία που εμφανίζονται είναι ενδεικτικά και για λόγους συγκρισιμότητας. Τα πραγματικά αποτελέσματα οδήγησης στον πραγματικό κόσμο ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με παράγοντες όπως η φόρτιση εκκίνησης της μπαταρίας, τα αξεσουάρ που τοποθετήθηκαν μετά την εγγραφή, οι καιρικές συνθήκες, ο τρόπος οδήγησης και το φορτίο του οχήματος
3 Βασισμένο στη σύγκριση του Juke Hybrid Techna+ με την έκδοση Juke Βενζίνης DCT Techna+, στον μεικτό κύκλο κατανάλωσης
4 Δεν πρέπει να βασίζεστε αποκλειστικά σε λειτουργίες άνεσης του οδηγού. Ορισμένες λειτουργίες ενδέχεται να μην λειτουργούν σε όλες τις συνθήκες και περιστάσεις. Ταχύτητα και άλλοι περιορισμοί ισχύουν.
Η μετάδοση 5 DCT είναι διαθέσιμη από την κατηγορία Acenta και πάνω.
6 Λειτουργίες οδήγησης είναι στάνταρ για το βαθμό N-Connecta προς τα πάνω.
Αυτά τα στοιχεία προέρχονται από εργαστηριακές δοκιμές σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ και προορίζονται για σύγκριση μεταξύ των διαφόρων τύπων οχημάτων. Οι πληροφορίες δεν αναφέρονται σε συγκεκριμένο μεμονωμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς. Οι αριθμοί ενδέχεται να μην αντικατοπτρίζουν πραγματικά αποτελέσματα οδήγησης. Ο προαιρετικός εξοπλισμός, η συντήρηση, η οδηγική συμπεριφορά και μη τεχνικοί παράγοντες όπως οι καιρικές συνθήκες ενδέχεται να επηρεάσουν τα επίσημα αποτελέσματα. Τα στοιχεία προσδιορίστηκαν στο πλαίσιο του νέου κύκλου δοκιμής παγκοσμίως εναρμονισμένης διαδικασίας δοκιμής ελαφρών οχημάτων (WLTP)